top of page

ПЗ для інтерактивної проекції "Стимуляція розвитку виконавчих функц."

99628 грн

Оформити замовлення

Дякуємо за замовлення. Наш менеджер зв'яжеться з вами як найшвидше!

Опис
о являє собою пакет для інтерактивної підлоги «Спеціалізоване програмне забезпечення для інтерактивної проекції на підлогу Чарівний килим "Стимуляція розвитку виконавчих функцій"». Спеціалізоване програмне забезпечення для інтерактивної проекції на підлогу Чарівний килим "Стимуляція розвитку виконавчих функцій" є привабливою альтернативою традиційним формам терапії та підтримки розвитку дитини та одним з інтерактивних методів навчання. Програма розвивалась на основі інноваційної концепції роботи з дитиною, яка описується як інтеграція виконавчих функцій, яка фокусується на ресурсах дитини (в області найближчого розвитку), а не на дефіциті. Суть даної програми, в першу чергу, полягає в новаторському підході роботи з дитиною. Це означає, що терапевт / вчитель не вчить дитину готовим стратегіям, а стимулює її самостійно шукати власні виходи і рішення. Заняття з використанням програми побудовані на самостійній роботі дитини, по ходу якої вона спирається на спеціальні зорові підказки (детальніше про підказки читайте в третьому блоці). Дитина самостійно шукає рішення задачі, використовує логічне мислення, випробовує різні варіанти і у підсумку сама «домагається успіху». Вчитель не дає підказок дитині, а тільки може мінімально направляти «в правильному напрямку». Програма розрахована на дітей від трьох до шести років, а також на учнів початкової школи з особливими освітніми потребами. Бажано залучати в гру відразу 3-4 дитини - це оптимальний склад групи. У разі індивідуальних занять (дитина - вчитель / терапевт) неможливе повне використання основ даного методу. У групі діти спілкуються між собою, радяться, спільно шукають вихід і відповідно розвивають, до всього іншого, навички комунікації. Всі запропоновані в рамках програми вправи / завдання засновані на спільній роботі учасників занять, які відкрито взаємодіють один з одним, розвиваючи соціальну компетенцію і емоційну саморегуляцію. Іншими словами, «Програма стимуляції розвитку виконавчих функцій» створює можливість організації відповідного оточення, де діти у власному темпі можуть самостійно відкривати, ставити собі цілі, планувати, вчитися на помилках, а перш за все, розважатися разом з іншими, направляючи свої дії на певну мету, розвиваючи ключові / базові вміння, якими є виконавчі функції.
Характеристики

Склад: Що входить до пакету? 25 вправ як ігор ступінчастого рівня складності. 5 дощок з графічними підказками (рука, око, рот, план, лупа) 4 кольорові смуги: жовта, синя, зелена та червона. Дерев'яні палички для завдання палички. Навчальні матеріали, що полегшують діагностику та моніторинг прогресу.

Додатково: ДЛЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ: для терапевтичних і реабілітаційних центрів: набір з 25 ігор і занять для дітей в дошкільних і шкільних заходах в області реабілітації і терапії (інклюзивна освіта). 

Призначення: Спеціалізоване програмне забезпечення для інтерактивної проекції на підлогу Чарівний килим "Стимуляція розвитку виконавчих функцій" є привабливою альтернативою традиційним формам терапії та підтримки розвитку дитини та одним з інтерактивних методів навчання. Програма розвивалась на основі інноваційної концепції роботи з дитиною, яка описується як інтеграція виконавчих функцій, яка фокусується на ресурсах дитини (в області найближчого розвитку), а не на дефіциті. Суть даної програми, в першу чергу, полягає в новаторському підході роботи з дитиною. Це означає, що терапевт / вчитель не вчить дитину готовим стратегіям, а стимулює її самостійно шукати власні виходи і рішення. Заняття з використанням програми побудовані на самостійній роботі дитини, по ходу якої вона спирається на спеціальні зорові підказки (детальніше про підказки читайте в третьому блоці). Дитина самостійно шукає рішення задачі, використовує логічне мислення, випробовує різні варіанти і у підсумку сама «домагається успіху». Вчитель не дає підказок дитині, а тільки може мінімально направляти «в правильному напрямку». 

Програма розрахована на дітей від трьох до шести років, а також на учнів початкової школи з особливими освітніми потребами. Бажано залучати в гру відразу 3-4 дитини - це оптимальний склад групи. У разі індивідуальних занять (дитина - вчитель / терапевт) неможливе повне використання основ даного методу. У групі діти спілкуються між собою, радяться, спільно шукають вихід і відповідно розвивають, до всього іншого, навички комунікації. Всі запропоновані в рамках програми вправи / завдання засновані на спільній роботі учасників занять, які відкрито взаємодіють один з одним, розвиваючи соціальну компетенцію і емоційну саморегуляцію.

bottom of page