top of page

Набір дидактичних ігор "Емоції"

Набір дидактичних ігор "Емоції"

6174 грн.

Оформити замовлення

Дякуємо за замовлення. Наш менеджер зв'яжеться з вами як найшвидше!

Опис
Набір призначений для індивідуальної психолого-педагогічної роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку в умовах закладів дошкільної, початкової освіти, а також інклюзивно-ресурсних центрів. Представлені дидактичні ігри допоможуть розвивати дитячу емоційну сферу , навчать розрізняти основні емоційні стани, порівнювати емоційні відчуття як своїх, так і інших.
Характеристики

Вік: 2+
Розмір: Упаковка
Ширина упакування 350 мм
Довжина упаковки 300 мм
Упаковка Пластикова коробка
Висота упаковки 250 мм

Склад: 1. Дерев'яни фішки з зображеннями для вивчення емоцій на липучках - 8шт. Матеріал - деревина, розмір диаметр - 5см.
2. Картки з зображеннями для вивчення емоцій. Одна картка розміром не менше 11х10,5 см. Матеріал: картон, з захисним ламінуванням – 24 шт.;  
3. Предмети для вивчення емоцій. Один предмет розміром не менше 19 х10 см, Матеріал: тканина . Лялька - слухняний чоловічок, що має гнучкий каркас, який тримає форму, задану дитиною – 12 шт.
4. Картки з зображеннями для сортування за емоціями на липучках. Одна картка розміром не менше 5х5 см, з ламінуванням – 40 шт.   
5. Основа для сортування  А5 формату на липучках. Матеріал: пластик –  8 шт.
6. USB флеш-накопичувач об'ємом 4 Гб з відеозаписом не менше ніж 20 емоцій/станів людей –  1 шт. 
7. Методичний посібник – 1 шт.;  
8. Контейнер для зберігання. Матеріал: пластик –  1 шт.  ;
Вага: 2000 г

Призначення: Набір призначений для індивідуальної психолого-педагогічної роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку в умовах закладів дошкільної, початкової освіти, а також інклюзивно-ресурсних центрів. Представлені дидактичні ігри допоможуть розвивати дитячу емоційну сферу , навчать розрізняти основні емоційні стани, порівнювати емоційні відчуття як своїх, так і інших.
Мета гри:

  • Розвивати уяву

  • Розвивати зорову пам'ять

  • Концентрувати увагу

  • Правильно називати власний емоційний стан

  • Формувати граматичний лад мовлення

  • Розвивати зв’язне мовлення

  • Діяти за правилами

bottom of page